דינה נבות מונתה לסמנכ"ל השיווק של HOT 22/05/2008
HOT ממשיכה במינוי סמנכ"לים, והיום הודיעה על מינויה של דינה נבות לסמנכ"ל השיווק במקום יוסי לובטון ששימש בתפקיד מאז מארס 2007. במסגרת תפקידה תנהל נבות את מערך השיווק של החברה ותהיה אחראית על גיבוש וניהול האסטרטגיה והמדיניות השיווקית שלה.

נבות (49) שימשה בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל השיווק של חברת ’קרליין-פריגו מוצרי צריכה’, והובילה את יישום האסטרטגיה העסקית החדשה של החברה הכוללת את מהלכי השיווק והמיתוג המחודשים של המותגים ’קרליין’ ו’נטורל פורמולה’.

 להמשך הכתבה...

  

 חברת HOT - המרוויחה הגדולה מירידת שער הדולר 21/05/2008
חברת הכבלים HOT מסיימת רבעון ראשון עם רווח נקי של 76 מיליון שקל. ההודעה על הרווח הרבעוני באה לאחר מספר שנים רצופות שבהן דיווחה החברה על גרעונות והרווח הנקי ברבעון הנוכחי גבוה מכל הרווח הנקי השנתי שלה ב-2007, שעמד על 66 מיליון שקל.

 להמשך הכתבה...

  

 אופציות ב-25 מיליון שקל לסמנכ"לים ב-HOT 20/05/2008
החלטה דרמטית התקבלה בשבוע האחרון ב-HOT, כאשר הוחלט כי 12 הסמנכ"לים של HOT יזכו לקבל אופציות בשווי כולל של 25 מיליון שקל, כלומר יותר מ-2 מיליון שקל לכל אחד. עד כה זכה רק מנכ"ל החברה לאופציות, אולם בעת האחרונה השמיעו כמה מן הסמנכ"לים טענות ועל כן הוחלט ב-HOT לתגמל גם אותם בכסף הגדול. בשנים האחרונות התקשתה HOT להציג רווחים משמעותיים, אולם 2007 היתה השנה הראשונה בו סיימה HOT שנה שלמה ברווח של 50 מיליון שקל, להבדיל מרווח שנרשם עד כה רק ברבעונים בודדים. בגין תוצאות אלה, מעוניינים בכירי החברה לקבל תגמול כספי.

 להמשך הכתבה...

  

 קמיניץ ממשיך לגרום נחת לדנקנר: ה-EBITDA של HOT צמחה ברבעון ל-229 מיליון שקל 20/05/2008
הכנסות הוט ברבעון הראשון הסתכמו ב-711 מיליון שקל, גידול של 12% מהרבעון המקביל אשתקד, כשברבעון הקודם הסתכמו ההכנסות ב-691 מיליון שקל. אך הסיפור המרכזי של HOT הוא בשיפור הנאה ב-EBITDA. הרווח לפני פחת הסתכם ברבעון ב-229 מיליון שקל, גידול של 13% ביחס ל-202 מיליון שקל ברבעון המקביל. לעומת הרבעון הקודם גדל ה-EBITDA ב-11 מיליון שקל. ברבעונים השני והשלישי של 2007 היו שיעורי ה-EBITDA באזור ה-216 מיליון שקל, כך שברבעון המדווח נראה שניידות המספרים בעיקר והגידול במספר המנויים, ביחד עם הצמיחה באינטרנט, הביאו לקפיצה ברווח.

 להמשך הכתבה...

  

 סקר מובילי השירות של "גלובס": מנויי HOT לא מרוצים מהשירות, אבל גם מנויי yes לא 20/05/2008
המסקנה הבולטת ביותר העולה מהשוואת תוצאותיהן של HOT ו-yes בסקר מובילי השירות של "גלובס" היא שהלקוחות פשוט אינם מרוצים, לא מזו ולא מזו. yes אמנם משיגה ציון גבוה מזה של HOT, אך הפער נמוך (6.8 ל-yes לעומת 6.5 ל-HOT) ואף אחת מהשתיים אינה מצליחה לחצות אפילו את הציון 7. אמנם גם בהשוואה הקודמת של השירות בשתי החברות, שפורסמה כאן בדצמבר 2006, הציונים היו נמוכים - 7.4 ל-yes ו-6.7 ל-HOT - אך מאז מורגשת הידרדרות, במיוחד אצל yes.

 להמשך הכתבה...

  


סה''כ עמודים: 250
סה''כ כתבות במערכת: 1247
עשרת הכתבות הנצפות ביותר

תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google