הכנסות הוט ברבעון הראשון הסתכמו ב-711 מיליון שקל, גידול של 12% מהרבעון המקביל אשתקד, כשברבעון הקודם הסתכמו ההכנסות ב-691 מיליון שקל. אך הסיפור המרכזי של HOT הוא בשיפור הנאה ב-EBITDA. הרווח לפני פחת הסתכם ברבעון ב-229 מיליון שקל, גידול של 13% ביחס ל-202 מיליון שקל ברבעון המקביל. לעומת הרבעון הקודם גדל ה-EBITDA ב-11 מיליון שקל. ברבעונים השני והשלישי של 2007 היו שיעורי ה-EBITDA באזור ה-216 מיליון שקל, כך שברבעון המדווח נראה שניידות המספרים בעיקר והגידול במספר המנויים, ביחד עם הצמיחה באינטרנט, הביאו לקפיצה ברווח.
כאמור, HOT לא צומחת במספר המנויים בטלוויזיה שלה, אך באינטרנט היא רשמה צמיחה של 16% ברבעון, ומספר המנויים שלה עומד על 640 אלף המהווים כ-40% מהשוק. בטלפוניה, נראה כי בעלי המניות של הוט מכים כיום על חטא, על שלא רצו להיכנס בזמנו לשירות ונכפו על ידי הרגולטור. HOT גייסה הרבעון 47 אלף מנויי טלפוניה, מה שמשקף קצב גיוס של למעלה מ-15 אלף מנויים בחודש. מעניין יהיה לראות האם קצב הגידול של החברה בטלפוניה ישמור על רמתו, או שהתפוגגות להט הניידות יחזיר את החברה לקצב טרום הניידות, 10-12 אלף מנויים. מתחילת הניידות, ב-1 בדצמבר 2007, הצטרפו לחברה 60 אלף מנויי טלפוניה. |