סקר מובילי השירות של "גלובס": מנויי HOT לא מרוצים מהשירות, אבל גם מנויי yes לא | 20/05/2008 |
---|
המסקנה הבולטת ביותר העולה מהשוואת תוצאותיהן של HOT ו-yes בסקר מובילי השירות של "גלובס" היא שהלקוחות פשוט אינם מרוצים, לא מזו ולא מזו. yes אמנם משיגה ציון גבוה מזה של HOT, אך הפער נמוך (6.8 ל-yes לעומת 6.5 ל-HOT) ואף אחת מהשתיים אינה מצליחה לחצות אפילו את הציון 7. אמנם גם בהשוואה הקודמת של השירות בשתי החברות, שפורסמה כאן בדצמבר 2006, הציונים היו נמוכים - 7.4 ל-yes ו-6.7 ל-HOT - אך מאז מורגשת הידרדרות, במיוחד אצל yes.
תגובת HOT: "החברה גאה להוביל בסקר בפרמטר של מקצועיות השירות בתעשיית התקשורת המורכבת". עוד המסר מהחברה כי לפני כשנתיים, לאחר מיזוגן של שלוש חברות הכבלים, החלה HOT במהלך ארוך טווח במסגרתו השקיעה וממשיכה החברה להשקיע מאמצים ומשאבים בבניית תשתית השירות.
"לשמחתנו, נתוני HOT לסיכום שנת 2007 מוכיחים שהחברה נמצאת במגמת צמיחה, רמת שביעות הרצון של הלקוחות עולה וחל גידול משמעותי בבסיס הלקוחות של החברה.
"מנגד, אנו מודעים לכך שאנו צריכים להמשיך ולפעול כדי להעניק לקהל לקוחותינו רמת שירות גבוהה עוד יותר. לאחרונה מבצעת HOT שדרוג מערכות מורכב שיוביל לקפיצת מדרגה ברמת השירות. אנו מאמינים כי קפיצה זו תבוא לידי ביטוי בסקר השירות הבא". |  לחץ כאן לכתבה המלאה
  
  
  
  
  
  
|
|
| |    |
---|
950 צפיות לכתבה זו
0 תגובות לכתבה
|