הוט תשקיע 770 מיליון שקל בתשתית לטלפוניה קווית עד 2010 20/07/2005
חברות הכבלים ישקיעו 650 מיליון שקל בתשתית לטלפוניה קווית עד 2010, ועוד 120 מיליון שקל למודמים בבתי הלקוחות. כך נודע ל"גלובס".
הוט השקיעה 150 מיליון שקל בתשתית טלפוניה ב-2004, ואמורה להשקיע 115 מיליון שקל השנה, ו-140 מיליון שקל ב-2006. בארבע השנים הבאות, יושקעו 100-130 מיליון שקל בשנה.

הוט, לפי התכנית העסקית שלה, מתכוונת לגייס 400 אלף מנויים לשירות הטלפוניה עד 2010. זאת, ביעדי גיוס לשירות הטלפוניה של 60 אלף מנויים ב-2005, ו-65 אלף בשנה הבאה.

 להמשך הכתבה...

  

 בזק בינלאומי מציעה ללקוחות האינטרנט המהיר שיחות חינם לחו"ל 18/07/2005
בזק בינלאומי יוצאת במהלך חדש, במסגרתו היא מציעה ללקוחות האינטרנט המהיר שלה שיחות חינם לחו"ל בשווי חבילת האינטרנט בה הם גולשים, וזאת ללא כל התחייבות מצידם.

המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה בהיקף של 1.5 מיליון שקל, שיעלה למשך כשבועיים באמצעות פרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי.

 להמשך הכתבה...

  

 מנהל התוכן ב-HOT, בכנס "גלובס": יהיו לפחות 12 מ' ש' הכנסות מה-VOD בשנה 13/07/2005
באשר לשאלה האם מדובר במלחמת שיווק נוספת בין הכבלים ללווין, בדומה למלחמה שהיתה לפני 4-5 שנים על התוכן, אמר שטרוזמן: ה-VOD של הכבלים הוא שירות קל ושמיש ואילו שירות המג'יק, שיושק בקרוב על ידי הכבלים, יתחרה ב-YES MAX". לדברי שטרוזמן, לשירות ה-VOD של הכבלים כ-100 אלף לקוחות, המשלמים 9.90 שקל בחודש.

 להמשך הכתבה...

  

 סקר TIM לאינטרנט: נמשכת מגמת העלייה בשימוש באינטרנט; מעל למיליון גולשים באינטרנט המהיר 12/07/2005
בארץ יש כיום כ-3.4 מיליון משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה (לעומת כ-2.7 מיליון במאי 2004); 69% מהאוכלוסייה משתמשים באינטרנט (שימוש כלשהו) לפחות פעם ביום (לעומת כ-62% במאי 2004); 42% גולשים כיום מעל 10 שעות בשבוע (לעומת 41% שעשו כך במאי 2004); 1.13 מיליון משקי בית (אוכלוסייה יהודית) מחוברים כיום לאינטרנט, מתוכם כ-91% (מעל למיליון) לאינטרנט המהיר.

 להמשך הכתבה...

  

 המועצה לצרכנות נגד הוט 12/07/2005
המועצה לצרכנות יוצאת נגד חברות הכבלים, שמאז שנת 2001 "מייבשות" לטענתה את חבילת הבסיס. הביקורת מופנית גם נגד מועצת הכבלים והלוויין על כך שהציגה נתונים באופן שמחפה על תהליך זה ומסתיר אותו מעיני הציבור.בבדיקה שערכה המועצה לצרכנות היא מצאה כי מאז 2001, אז החלו חברות הכבלים למכור ערוצים נפרדים בתשלום, ירדה ההשקעה הכספית שלהן בערוצים שבחבילת הבסיס ב-32.5%. בעוד שב-2001 השקיעו חברות הכבלים 721 מיליון שקלים בערוצי חבילת הבסיס, ב-2003 הן השקיעו בהם רק 487 מיליון שקלים.

 להמשך הכתבה...

  


סה''כ עמודים: 250
סה''כ כתבות במערכת: 1247
עשרת הכתבות הנצפות ביותר

תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google