מתב דיגיטל בחרה בשרת של קומברס להחלפת השרת הקיים 15/01/2003
חברת קומברס, חברה בת של קומברס טכנולוג'י המספקת מערכות לשירותי מולטימדיה ברשתות תקשורת, הודיעה היום כי מתב דיגיטל בחרה בשרת הדואר האלקטרוני שלה להחלפת השרת הקיים.
שרת הדואר האלקטרוני של קומברס מיועד להרחיב את שירותי התקשורת המאוחדים המוצעים ללקוחות החברה.
השרת יאפשר למתב דיגיטל לספק ללקוחותיה מגוון רחב של שירותי מסרים, הנתמכים על ידי פלטפורמת הטלוויזיה האינטראקטיבית (iTVGate) של קומברס.

 להמשך הכתבה...

  

 ערוצי זהב שכרה עו"ד אמריקאי כדי להתגונן בפני תביעת וורנר 13/01/2003
חברת הכבלים ערוצי זהב שכרה בשבוע שעבר את שירותי משרד עורכי דין אמריקאי, במטרה להתגונן בפני תביעת ספק הסרטים האמריקאי וורנר ברדרס בארה"ב על סך של 22 מיליון דולר.

משרד עו"ד יגאל ארנון ושות', באמצעות עו"ד דרור ויגדור, בא כוחו של נאמן תבל, צבי יוכמן, שכר אף הוא את שירותיו של משרד עורכי דין אמריקאי, במטרה לבקש ארכה בהגשת התגובה של תבל לתביעת וורנר נגדו בהיקף של 17 מיליון דולר.

 להמשך הכתבה...

  

 בזק בינלאומי מעלה קמפיין לאירוח וגיבוי השרתים 12/01/2003
ספקית האינטרנט והשיחות לחו"ל, בזק בינלאומי, מעלה קמפיין לשירותי אירוח וגיבוי של שרתי מחשב לעסקים, באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין. הקמפיין יופיע בעיתונות היומית-כלכלית במשך כשלושה שבועות. היקף הקמפיין כ-500 אלף שקל.

בעקבות גידול חד בדרישה לשירותי גיבוי ואחסון, החליטה בזק בינלאומי להעלות את המודעות לחשיבות הגנת המידע העסקי של חברות בשעת סכנה, והחברה תעניק חודש התנסות בחינם בשירות לגיבוי שרתים או קבצים לשעת חירום.

 להמשך הכתבה...

  

 תבל דיגיטל עורכת ניסוי להפעלת SMS ודואר אלקטרוני על המסך הדיגיטלי 12/01/2003
חברת הכבלים תבל דיגיטל עורכת בימים אלה ניסוי להפעלת הודעות SMS ודואר אלקטרוני על המסך הדיגיטלי שלה.
הניסוי, שהחל בסוף השבוע וכולל כבר כמה מאות מנויים מכל האזורים של תבל דיגיטל, הולך ומתרחב מדי יום ואינו כרוך בתשלום. לפרוייקט, המאפשר לשלוח הודעות SMS ודואר אלקטרוני בין מכשירי הסלולר, מחשבי PC והממירים הדיגיטליים של תבל דיגיטל, שותפה ’גייט טי.וי’ (חטיבה של קומברס).

 להמשך הכתבה...

  

 ספקיות אינטרנט פתחו בהליך להורדת קמפיין הטלוויזיה של בזק בינלאומי לאינטרנט מהיר 08/01/2003
ספקיות אינטרנט פתחו בהליך להורדת הקמפיין של בזק בינלאומי, שעלה אתמול בערוצים המסחריים באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY - כך נודע לאייס.
הקמפיין, בכיכובו של ’התוכי’, מציע חבילת גלישה באינטרנט מהיר במחיר של 55 שקל לכל החיים. לטענת מקורות בספקיות המתחרות, על פי הגדרות משרד התקשורת הישראלי והאמריקאי אינטרנט מהיר מוגדר כשירות המאפשר גלישה במהירות של 200 קילובייט ומעלה - ואילו הקמפיין של בזק בינלאומי מציע אינטרנט במהירות של 196 קילובייט בלבד.
דובר בזק בינלאומי, אבירם כהן: "אני מציע למתחרים הנחמדים להפסיק לקטר ולהתחיל לדאוג ללקוח ולא לגבות מחירים הגבוהים משירות האינטרנט של בזק בינלאומי ב-25 עד 40 אחוז".

 להמשך הכתבה...

  


סה''כ עמודים: 250
סה''כ כתבות במערכת: 1247
עשרת הכתבות הנצפות ביותר

תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google