ספקיות אינטרנט פתחו בהליך להורדת הקמפיין של בזק בינלאומי, שעלה אתמול בערוצים המסחריים באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY - כך נודע לאייס. הקמפיין, בכיכובו של ’התוכי’, מציע חבילת גלישה באינטרנט מהיר במחיר של 55 שקל לכל החיים. לטענת מקורות בספקיות המתחרות, על פי הגדרות משרד התקשורת הישראלי והאמריקאי אינטרנט מהיר מוגדר כשירות המאפשר גלישה במהירות של 200 קילובייט ומעלה - ואילו הקמפיין של בזק בינלאומי מציע אינטרנט במהירות של 196 קילובייט בלבד. דובר בזק בינלאומי, אבירם כהן: "אני מציע למתחרים הנחמדים להפסיק לקטר ולהתחיל לדאוג ללקוח ולא לגבות מחירים הגבוהים משירות האינטרנט של בזק בינלאומי ב-25 עד 40 אחוז".
|