שרת שורש ראשון הותקן בישראל 02/08/2004
שרת השורש (DNS Root Server) הראשון הותקן בישראל על ידי איגוד האינטרנט הישראלי וקונסורציום מערכות האינטרנט (ISC), גוף ללא מטרות רווח שפועל למען פיתוח תשתיות הרשת. השרת ממוקם באזור תל-אביב, והפעלתו מיועדת להביא לשיפור ברמת השירות והעמידות של תשתית האינטרנט בישראל.

 להמשך הכתבה...

  

 שוב תקלה בבזק בינלאומי 29/07/2004
ממשרד הדובר של בזק בינלאומי נמסר לנו כי "כתוצאה מהתקפה על שרתי ה-DNS של החברה ייתכנו שיבושים בשליחה וקבלה של דואר אלקטרוני ובגלישה באינטרנט לחלק מלקוחותינו. לקוחות החברה עודכנו במענה הקולי ובמקביל הצוות ההנדסי פועל להסדרת הנושא במהירות האפשרית". ומה הקשר בין תקלה בציוד התקשורת (על פי ההודעה המוקלטת) להתקפה על שרתי ה-DNS? בידי בזק בינלאומי הפתרונים. מהחברה נמסר כי ההודעה הקולית שונתה. בשלב זה, לא נמסר אם יש כוונה לפצות את הלקוחות.

 להמשך הכתבה...

  

 הוקם פורום ספקיות האינטרנט בישראל 29/07/2004
פורום ראשון מסוגו התכנס ביום רביעי בהשתתפות נציגים של ספקיות האינטרנט הגדולות בישראל, במטרה לשתף פעולה בהתמודדות עם סוגיות מרכזיות באינטרנט כמו אבטחת מידע, מאבק בדואר זבל ושמירה על פרטיות הלקוחות. מטרת העל המוצהרת: שיפור חווית המשתמש של צרכני האינטרנט בישראל על רקע התגברות איומי האבטחה וההתקפות על רשתות המחשבים מצד גורמים שונים בחודשים האחרונים.

הפורום נולד ביוזמת מיקרוסופט ושותפות בו גם אינטרנט זהב, בזק בינלאומי, 013 ברק, נטוויז'ן, קווי זהב 012, במסגרת שיתוף פעולה ראשון. חברי הפורום הביעו נכונות לצרף חברות נוספות לגוף על בסיס הגדרת היעדים שצוינו.

 להמשך הכתבה...

  

 סיפור של לקוח: אינטרנט בכבלים, תרתי משמע 28/07/2004
לאחר שמאסתי באינטרנט האיטי בחיבור הטלפוני של בזק רציתי גם אני להצטרף למהפכת האינטרנט המהיר שנראית כל כך יפה בפרסומות. לאחר שבחנתי את האפשרויות והמחירים, התקשרתי בסוף החודש שעבר למוקד האינטרנט של "הוט" ורכשתי חבילה בקצב K750, עם התחייבות לשנה במחיר 49 שקלים לחודש. לפני ההתחברות תהיתי אם המחשב שלי (פנטיום 1) אינו מיושן מדי בשביל החיבור המהיר וקיבלתי מדי הנציגה, צליל, את התשובה האדיבה כי עד שלא אגלוש, לא אשלם.

 להמשך הכתבה...

  

 בזק בינלאומי והכבלים: חילופי האשמות בעקבות תקלה 28/07/2004
חילופי האשמות בין חברת הכבלים ובזק בינלאומי בעקבות תקלה בשירות האינטרנט שהחלה בצהריים ונמשכה גם בלילה.

אז מי אחראי לתקלה?

כאשר פנינו לבזק בינלאומי אתמול, טענו בחברה כי התקלה העיקרית היא בשירות HOT של הכבלים. דוברת HOT טענה כי התקלה היא בבזק בינלאומי, ובאיחור רב מסרה ל-ynet כי אמנם קרתה תקלה נפרדת בשירות האינטרנט בכבלים, שמקורה בתוכנה של נתבי סיסקו, במקביל לתקלה בשירות של בזק בינלאומי. בחברת בזק בינלאומי תלו את המשך קשיי הגלישה של המנויים בתקלה של הכבלים. זאת, למרות שלמערכת ערוץ המחשבים הגיעו פניות של מנויי בזק בינלאומי בלבד מאז שעות הלילה.

 להמשך הכתבה...

  


סה''כ עמודים: 250
סה''כ כתבות במערכת: 1247
עשרת הכתבות הנצפות ביותר

תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google