חילופי האשמות בין חברת הכבלים ובזק בינלאומי בעקבות תקלה בשירות האינטרנט שהחלה בצהריים ונמשכה גם בלילה.
אז מי אחראי לתקלה?
כאשר פנינו לבזק בינלאומי אתמול, טענו בחברה כי התקלה העיקרית היא בשירות HOT של הכבלים. דוברת HOT טענה כי התקלה היא בבזק בינלאומי, ובאיחור רב מסרה ל-ynet כי אמנם קרתה תקלה נפרדת בשירות האינטרנט בכבלים, שמקורה בתוכנה של נתבי סיסקו, במקביל לתקלה בשירות של בזק בינלאומי. בחברת בזק בינלאומי תלו את המשך קשיי הגלישה של המנויים בתקלה של הכבלים. זאת, למרות שלמערכת ערוץ המחשבים הגיעו פניות של מנויי בזק בינלאומי בלבד מאז שעות הלילה.
|