מטריקס יישמה מערכת לניהול קשרי הלקוחות בנטוויז'ן בהיקף של 2.5 מיליון שקל 07/02/2005
חברת מטריקס סיימה לאחרונה יישום והטמעה של מערכת PeopleSoft CRM במוקד המכירות ושירות הלקוחות של פעילות השיחות הבינלאומיות בחברת נטוויז'ן. מערכת PeopleSoft CRM תטפל בכל המידע והתקשורת עם הלקוחות בפעילות המכירות, התמיכה והשירות ללקוחות השיחות הבינלאומיות.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

762 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google