| מטריקס יישמה מערכת לניהול קשרי הלקוחות בנטוויז'ן בהיקף של 2.5 מיליון שקל | 07/02/2005 |
|---|
חברת מטריקס סיימה לאחרונה יישום והטמעה של מערכת PeopleSoft CRM במוקד המכירות ושירות הלקוחות של פעילות השיחות הבינלאומיות בחברת נטוויז'ן. מערכת PeopleSoft CRM תטפל בכל המידע והתקשורת עם הלקוחות בפעילות המכירות, התמיכה והשירות ללקוחות השיחות הבינלאומיות.
|  לחץ כאן לכתבה המלאה
  
  
  
  
  
  
|
|
| |    |
|---|
762 צפיות לכתבה זו
0 תגובות לכתבה
|