12 מיליון דולר הושקעו במותג HOT בשנתו הראשונה 09/09/2004
בשנת המיתוג הראשונה השקיעו חברות הכבלים כ-12 מיליון דולר בבניית מותג HOT, כך עולה ממידע שהגיע לידי "הארץ". כ-80% מההשקעה היתה במותג הטלוויזיה, כ-10% במותג הוט עסקים והיתר בפרסום האינטרנט המהיר באמצעות הכבלים. למרות ההשקעה הגדולה בפרסום, הכבלים אינם מצליחים לבלום את נטישת המנויים בחודשים החולפים - מאז השקת HOT בספטמבר 2003 עזבו את הכבלים כ-30 אלף מנויים.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

723 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google