המותג HOT נכשל - מנויים עוברים ל-YES 05/09/2004
כישלון השקת המותג HOT ממשיך לגבות מחיר כבד מחברות הטלוויזיה בכבלים: כ-5,500 מנויים נטשו באוגוסט את חברות הכבלים, בעוד שחברת הלוויין המתחרה, YES, גייסה כ-8,000 מנויים. כך עולה מנתונים פנימיים שהגיעו לידי "הארץ".

מספר המנויים ב-HOT ירד באוגוסט לכ-956.5 אלף ומספר המנויים ב-YES עלה ל-442 אלף. מספר המנויים הכולל בטלוויזיה הרב-ערוצית הסתכם באוגוסט במיליון ו-398.5 אלף מנויים, לעומת מיליון ו-396 אלף מנויים ביולי. ב-HOT וב-YES סירבו להגיב על הנתונים.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

881 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google