כישלון השקת המותג HOT ממשיך לגבות מחיר כבד מחברות הטלוויזיה בכבלים: כ-5,500 מנויים נטשו באוגוסט את חברות הכבלים, בעוד שחברת הלוויין המתחרה, YES, גייסה כ-8,000 מנויים. כך עולה מנתונים פנימיים שהגיעו לידי "הארץ".
מספר המנויים ב-HOT ירד באוגוסט לכ-956.5 אלף ומספר המנויים ב-YES עלה ל-442 אלף. מספר המנויים הכולל בטלוויזיה הרב-ערוצית הסתכם באוגוסט במיליון ו-398.5 אלף מנויים, לעומת מיליון ו-396 אלף מנויים ביולי. ב-HOT וב-YES סירבו להגיב על הנתונים.
|