בזק בינלאומי השקיעה 40 מיליון שקל בשדרוג שירות הלקוחות 17/08/2004
בזק בינלאומי משלימה מהלך רחב היקף לשדרוג התשתית הטכנולוגית של מערך שירות הלקוחות. המהלך נעשה במסגרת שיפור וייעול איכות תהליכי השירות מול לקוחות החברה, והיקפו הכולל מסתכם בכ-40 מיליון שקל.

המהלך כולל הקמת מערכת Contact Center, המבוססת על תשתית טכנולוגית מתקדמת המאפשרת שירות מהיר, איכותי ויעיל יותר ללקוחות.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

643 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google