הוט: עלייה במספר לקוחות האינטרנט וירידה בכבלים 12/07/2004
חברת הכבלים המאוחדת - הוט ממשיכה להפסיד כ-2,500-2,000 מנויי טלוויזיה בכבלים מדי חודש, אך במקביל מגדילה את מספר משתמשי האינטרנט המהיר בפס הרחב בשיעור של 15,000-10,000 מנויים מדי חודש. כך מוסר עמית לוין, סמנכ"ל השיווק והתוכן של החברה.

לוין מציין כי הגידול הניכר במשתמשי האינטרנט משפיע לחיוב על הרווחיות של החברה, שכן הרווח הממוצע למנוי אינטרנט גבוה מהרווח הממוצע עבור מנוי טלוויזיה בכבלים.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

692 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google