על אף הבחינה היסודית, השיבושים במערכת הדואר האלקטרוני של החברה נמשכו גם בסוף השבוע. " כ-80% מההודעות אינן מגיעות למנוי. אלה שמגיעות מגיעות לעיתים קרובות באיחור משמעותי של עד מספר ימים", התלונן יותם, שפנה אלינו בדואר האלקטרוני . "הגרוע מכל - חברת ברק אינה טורחת ליידע את לקוחותיה שבעיות כאלו צפויות...", כתב גולש אחר, "האם אין למנויים כל זכות לשרות הוגן ולפחות - לעדכון ומידע - על מנת להימנע נזקים ואי נעימויות ככל שניתן? על פיצוי הולם - כמובן שאין מה לדבר".
|