HOT, מותג השיווק והתוכן המשותף לשלוש חברות הכבלים, מרענן את המסך לקראת קיץ 2004 בהשקעה של 70 מיליון שקל. במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר בהרצליה הציג עמית לוין, סמנכ"ל השיווק והתוכן של החברה, את התוכניות והחידושים לקיץ. בחירת התכנים והערוצים החדשים נעשתה, לדבריו, בהתאם למשוב שעלה מהשאלון המפורט שהפיצה HOT עם השקת המותג באוקטובר. כזכור, השאלון הופץ במאות אלפי משקי בית, וכלל שאלות מפורטות על אופי הטלוויזיה הרב ערוצית שהצרכן מעוניין לקבל.
|