עמית לוין, סמנכ"ל התוכן והשיווק, מגיב על הטענות ואומר: "זו אמת שיש מותג אחד ושלוש חברות שלא מחוברות. זה מהווה בעיה בתפעול השוטף ויש ניגודי אינטרסים בלתי נמנעים בין החברות, שנובעים ממצב כלכלי של החברות. קשה לטפל באריזה שמאחוריה יש שלושה גופים שמתנהגים בצורה שונה, ועד שלא תהיה הנהלה אחת זה לא יהיה מספיק טוב. אם השירות לא טוב בחברה אחת, לא יעזור שנספר עד מחר כמה הוט זה נהדר. בתוך זה, השאלה הייתה מה לעשות בזמן הביניים – האם להשאר עם שלושה מותגים נפרדים (מתב, ערוצי זהב ותבל) או למתג את החברה תחת שם אחד".
|