חרף השקעות גדולות בפרסום המותג HOT, מתקשות חברות הכבלים לבלום את נטישת המנויים והמעבר לחברת הלוויין. העלייה בגיוס מנויים, שעליה מדווחת yes, מבשרת לא רק על מעבר מנויים, אלא גם על חזרה לצמיחה בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית, שכן מספר המצטרפים גדול ממספר המתנתקים.
באפריל איבדו הכבלים 1,800 מנויים, בעוד ש-yes גייסה 4,500 מנויים חדשים, לפי נתונים פנימיים של חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית. זאת, לאחר שבמארס נטשו את הכבלים 2,500 מנויים ולחברת הלוויין הצטרפו 5,400 לקוחות חדשים. מאז השקת HOT באוקטובר 2003, איבדו הכבלים כ-13 אלף מנויים, בעוד ש-yes גייסה כ-21 אלף מנויים.
|