מרבית הגולשים בארץ עושים זאת לצורך חיפוש מידע באינטרנט, משלוח דואר אלקטרוני וקניות, כך מגלה הסקר החצי שנתי שערך המרכז הבין תחומי לחקר האינטרנט באוניברסיטת תל אביב.
74% מהגולשים משתמשים באינטרנט ככלי לאיתור מידע, 48% מתייחסים אליו כאל כלי תקשורת עם עמיתים, חברים ומשפחה, ואילו 20% מהם מבצעים באמצעות האינטרנט פעולות צרכניות מובהקות, כגון קניות וסידורים, שבעבר לא ניתן היה לבצען ברשת, או לחילופין, מרבית הגולשים העדיפו לבצען באופן אישי, מול הפקיד או איש המכירות המוכר.
|