מאז השקת המותג הוט איבדו הכבלים 11 אלף מנויים 28/04/2004
2,500 מנויים נטשו את הכבלים במארס, ואילו 5,400 מנויים חדשים הצטרפו לחברת הלוויין - כך עולה מנתונים פנימיים של חברות הטלוויזיה הרב ערוצית שהגיעו לידי "הארץ". מספר המנויים של חברות הכבלים כיום הוא הנמוך ביותר מאז סיום פרישת הרשת הארצית לפני כעשר שנים, למרות ההשקעה המאסיבית בפרסום מותג HOT.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

653 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google