רשתות הטלוויזיה מאבדות מיליוני צופים לטובת האינטרנט המהיר, כך חושף סקר שנערך על ידי חברת המחקר הבריטית Strategy Analitics בקרב כ-800 מנויי אינטרנט מהיר בשבע מדינות באירופה. על פי הסקר, 56 אחוזים ממנויי האינטרנט המהיר דיווחו כי ויתרו על חלק מזמן הצפיה בטלוויזיה, לטובת גידול בזמן הגלישה.
"מספר רב של צופים בוחרים לבלות את זמנם הפנוי ברשת, תוך שהם מעדיפים לחפש בה תכנים בידוריים, שבעבר היו מוצאים בטלוויזיה. ערוצי השידור חייבים להתמודד עם המציאות הזו ולהתחיל להתכונן לעולם חדש של בידור הזמין בפס הרחב".
|