| נטוויז'ן נלחמים בדואר-זבל, בתשלום | 31/03/2004 |
|---|
האם הספאם הופך מבעיה שמאיימת להרוג את האימייל למודל עסקי רווחי לספקיות האינטרנט? לקוחה שמתלוננת באופן קבוע על ספאם, קיבלה מהספקית נטוויז'ן הצעה לרכוש שירות אנטי-ספאם. נטוויז'ן טוענת בתגובה כי כל הספאמרים עליהם התלוננה הלקוחה טופלו, וכי השירות הוצע לה על מנת לנסות למזער את כמויות הספאם שהיא מקבלת.
|  לחץ כאן לכתבה המלאה
  
  
  
  
  
  
|
|
| |    |
|---|
657 צפיות לכתבה זו
0 תגובות לכתבה
|