| הולצמן: אין סיבה שנתח ההכנסות משוק הפרסום באינטרנט יהיה נמוך מבטלוויזיה | 18/02/2004 |
|---|
"אין סיבה שנתח ההכנסות של שוק הפרסום באינטרנט יהיה נמוך מזה של הטלוויזיה. היקף השימושים באינטרנט במונחי זמן מסך לא נופל מזה של הטלוויזיה". כך אומר אלי הולצמן, מנכ"ל אינטרנט זהב, לל-TheMarker. "כיום היקף פרסום האינטרנט מסתכם בכ-3% מסך עוגת הפרסום וברור שב-2004 הוא ייגדל".
|  לחץ כאן לכתבה המלאה
  
  
  
  
  
  
|
|
| |    |
|---|
801 צפיות לכתבה זו
0 תגובות לכתבה
|