הולצמן: אין סיבה שנתח ההכנסות משוק הפרסום באינטרנט יהיה נמוך מבטלוויזיה 18/02/2004
"אין סיבה שנתח ההכנסות של שוק הפרסום באינטרנט יהיה נמוך מזה של הטלוויזיה. היקף השימושים באינטרנט במונחי זמן מסך לא נופל מזה של הטלוויזיה". כך אומר אלי הולצמן, מנכ"ל אינטרנט זהב, לל-TheMarker. "כיום היקף פרסום האינטרנט מסתכם בכ-3% מסך עוגת הפרסום וברור שב-2004 הוא ייגדל".


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

801 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google