הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת, עו"ד יצחק קמחי, פנה בשבוע האחרון למנכ"ל HOT, רמי בלניקוב, בדרישה להפסיק פרסומים מטעים. קמחי התייחס בפנייתו למדריך התוכניות של HOT, בחלק העוסק בסרטים, ממנו משתמע כי הסרטים המפורסמים שם מוצגים "רק ב–HOT".
קמחי מסר כי הוא פנה ל-HOT בציינו ש"הפרסום הזה אינו נכון בכל המקרים, וסרטים שונים, שפורסמו על ידיכם מוצגים גם ב–YES. לפיכך", ציין קמחי, "הלשון הגורפת בפרסומיכם הנוקטת במילה 'רק' עלולה להטעות את הציבור, ולפגוע בתחרות ובסופו של דבר לפגוע גם בצרכן".
|