חברות הכבלים איבדו כ-43 אלף מנויים בשנה האחרונה 21/01/2004
חברות הכבלים איבדו בשנה האחרונה 42.6 אלף מנויים, ואילו חברת הלוויין YES רשמה גידול של 48.1 אלף מנויים. לפי נתוני השנים הקודמות, 2001-2002, נרשמה ירידה בנטישת המנויים של חברות הכבלים, שעמדה בסוף שנת 2002 על 113 אלף מנויים. בלוויין, לעומת זאת, נרשמת האטה בקצב גיוס המנויים. כך עולה מנתונים פנימיים של חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית שהגיעו לידי "גלובס", ומבוססים על דיווחיהם.

לפי הנתונים, בסך הכל נמצאת תעשיית הטלוויזיה הרב-ערוצית בדריכה במקום, כאשר מספר המנויים החדשים מגיע ל-3,323 מנויים בלבד בשנת 2003.



 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

735 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google