חברות הכבלים איבדו בשנה האחרונה 42.6 אלף מנויים, ואילו חברת הלוויין YES רשמה גידול של 48.1 אלף מנויים. לפי נתוני השנים הקודמות, 2001-2002, נרשמה ירידה בנטישת המנויים של חברות הכבלים, שעמדה בסוף שנת 2002 על 113 אלף מנויים. בלוויין, לעומת זאת, נרשמת האטה בקצב גיוס המנויים. כך עולה מנתונים פנימיים של חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית שהגיעו לידי "גלובס", ומבוססים על דיווחיהם.
לפי הנתונים, בסך הכל נמצאת תעשיית הטלוויזיה הרב-ערוצית בדריכה במקום, כאשר מספר המנויים החדשים מגיע ל-3,323 מנויים בלבד בשנת 2003.
|