חברות הכבלים יפתחו בימים הקרובים בפעילות שיווקית משותפת מול הלקוחות, תחת המותג HOT. לאייס נודע, כי החברות יפרסמו שאלון המוגדר על ידן "כשאלון הטלוויזיה הגדול במדינה", במטרה ללמוד על העדפותיהם של המנויים לגבי אופי המסך הרצוי להם; זאת, כדי ליצור מאגר של מידע שיאפשר לחברות ’להתקרב’ ללקוחות וללמוד להתייחס לרצונותיהם. השאלון יופץ בקרב המנויים בדיוור ישיר באמצעות חברת הקד"מ סופר פוש (מקבוצת פובליסיס-אריאלי). יצוין, כי על השאלון חתום מנכ"ל HOT, רם בלינקוב, שהודיע באחרונה על כוונתו לפרוש מתפקידו.
|