הפעילות הראשונה של HOT מול הלקוחות: שאלון על העדפות מנויי הכבלים לגבי אופי המסך 15/10/2003
חברות הכבלים יפתחו בימים הקרובים בפעילות שיווקית משותפת מול הלקוחות, תחת המותג HOT.
לאייס נודע, כי החברות יפרסמו שאלון המוגדר על ידן "כשאלון הטלוויזיה הגדול במדינה", במטרה ללמוד על העדפותיהם של המנויים לגבי אופי המסך הרצוי להם; זאת, כדי ליצור מאגר של מידע שיאפשר לחברות ’להתקרב’ ללקוחות וללמוד להתייחס לרצונותיהם. השאלון יופץ בקרב המנויים בדיוור ישיר באמצעות חברת הקד"מ סופר פוש (מקבוצת פובליסיס-אריאלי). יצוין, כי על השאלון חתום מנכ"ל HOT, רם בלינקוב, שהודיע באחרונה על כוונתו לפרוש מתפקידו.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

1036 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google