HOT גם לעובדי הכבלים: האסטרטגיה מאחורי המותג המשותף תיחשף ע"י בלינקוב ביום חמישי 15/09/2003
המיועד למנכ"ל לחברת הכבלים המאוחדת, רם בלינקוב, החליט שהגיע הזמן לחשוף את האסטרטגיה של המותג המשותף HOT גם בפני עובדי חברות הטלוויזיה הכבלים. בלינקוב יכנס ביום חמישי את כל העובדים, כ-2,500 במספר, לאירוע גדול שיתקיים ’בפארק מקורות הירקון’, ליד כפר הבפטיסטים והעיר פתח-תקווה.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

852 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google