לדברי הבכיר: "המהלך השיווקי המשותף של הכבלים וההשקעה של תבל בהשקת המותג HOT מקטינה עוד יותר את היכולת של חברת הלוויין YES לרכוש את מנויי תבל". הבכיר מציין שתבל לא קיבלה פנייה מבזק או מ-YES בעניין האפשרות שהאחרונה תגיש הצעה לרכישת כ-160 אלף ממנויי תבל, והמהלך של YES הוא ספין תקשורתי שנועד לפגוע במיזוג הכבלים. לדבריו, אין זו יד המקרה שהאפשרות שחברת הלוויין תציג בפני יוכמן הצעה לרכישת מנויי תבל צברה תאוצה דווקא לקראת ההכרזה על המותג החדש של חברות הכבלים - HOT.
|