בזק בינלאומי מעלה קמפיין תדמיתי בעלות של כמיליון וחצי שקל 10/07/2003
בזק בינלאומי, מעלה מחר קמפיין תדמיתי בעלות של מיליון וחצי שקל. הקמפיין הוכן במשרדי אדלר חומסקי & וורשבסקי ויעלה בערוצי הטלוויזיה למשך שבועיים. מטרת הקמפיין - חיזוק מותג האינטרנט המהיר של "בזק בינלאומי net".

בזק בינלאומי מדווחת על למעלה מ- 143 אלף גולשי אינטרנט מהיר, כמו-כן, לחברה יש רוחב פס בהיקף של כ- 2.5 ג'יגה.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

855 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google