מאות פניות למודעת הדרושים של תבל לנציגי מוקד האינטרנט 30/06/2003
יותר מ-500 פניות נרשמו למודעת הדרושים של חברת תבל דיגיטל לתפקיד נציגי מוקד שירות טלפוני, לשירותי האינטרנט המהיר. בתבל נדהמו מכמות הפניות היות והחברה זקוקה רק ל-10 נציגים למוקד לשירותי האינטרנט, שפועל לפתרון הבעיות הטכניות.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

862 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google