טלוויזיה אינטראקטיבית היא, נכון להיום, אחד מצירופי המילים היותר מבטיחים בענף המדיה הישראלית. כמעט כל ערוצי הטלוויזיה מעורבים בנושא, בדרך זו או אחרת, ולא מעט חברות תוכנה ותקשורת מתפרנסות מהתקוות למהפכה האינטראקטיבית שתשנה את פני המדיה כפי שאנו מכירים אותה היום. העובדה שמבחינת הצופה הממוצע מדובר בכלל בסינית, לא משבשת לאף אחד את התוכניות. להפך, היא רק מגבירה את הקם. גם הנתונים שמגיעים לארץ מאירופה וארה"ב, לפיהם ענף הטלוויזיה האינטראקטיבית נמצא בדעיכה, לא ממש מפריעים לקבוצות הישראליות להשקיע בתשתיות ולפתח תכנים. אצלנו, מתברר, טלוויזיה אינטראקטיבית היא עדיין הדבר החם הבא.
|