מחקר על שוק האינטרנט בישראל: עיקר התחרות - במחיר  22/05/2003
מחקר על שוק האינטרנט בישראל שנערך באוניברסיטת דרבי מצביע על כך, שעיקר התחרות בין ספקיות האינטרנט השונות מתמקדת במחיר ובניסיונות "העברת" לקוחות בין חברה לחברה.
נתון נוסף שעולה מהמחקר מראה, כי שביעות רצון טובה הובעה על-ידי לקוחות 'בזק בינלאומי' בהשוואה לחוסר שביעות רצון, יחסית, מצד לקוחות 'אינטרנט זהב'. בדרבי מציינים ששביעות הרצון היא ערך ראשון במעלה בשיווק האינטרנט ובהשגת נאמנותם של הלקוחות.



 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

905 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google