בזק בינלאומי עולה בקמפיין בהיקף של כ-250 אלף דולר | 03/04/2003 |
---|
בזק בינלאומי מעלה קמפיין טלוויזיוני, בערוצים 2 ו- 10, למשך 10 ימים בהיקף של 250 אלף דולר. הקמפיין שהוכן על ידי אדלר חומסקי & ורשבסקי מהוה חלק ממבצע בו בוחרים חבילת אינטרנט מהיר (Wow או כבלים) ומקבלים במשך ארבעה חודשים חבילה מהירה פי 3, ללא תוספת מחיר.
|  לחץ כאן לכתבה המלאה
  
  
  
  
  
  
|
|
| |    |
---|
693 צפיות לכתבה זו
0 תגובות לכתבה
|