|   בזק בינלאומי עולה בקמפיין בהיקף של כ-250 אלף דולר |  03/04/2003 | 
|---|
 בזק בינלאומי מעלה קמפיין טלוויזיוני, בערוצים 2 ו- 10, למשך 10 ימים בהיקף של 250 אלף דולר. הקמפיין שהוכן על ידי אדלר חומסקי & ורשבסקי מהוה חלק ממבצע בו בוחרים חבילת אינטרנט מהיר (Wow או כבלים) ומקבלים במשך ארבעה חודשים חבילה מהירה פי 3, ללא תוספת מחיר.
 
  |    לחץ כאן לכתבה המלאה 
   
   
   
   
   
   
 
 |  
  |  
  |   |     | 
|---|
  
 883 צפיות לכתבה זו 
 
0 תגובות לכתבה
			
  
   
   
 
 
			   |