בזק בינלאומי עולה בקמפיין בהיקף של כ-250 אלף דולר 03/04/2003
בזק בינלאומי מעלה קמפיין טלוויזיוני, בערוצים 2 ו- 10, למשך 10 ימים בהיקף של 250 אלף דולר. הקמפיין שהוכן על ידי אדלר חומסקי & ורשבסקי מהוה חלק ממבצע בו בוחרים חבילת אינטרנט מהיר (Wow או כבלים) ומקבלים במשך ארבעה חודשים חבילה מהירה פי 3, ללא תוספת מחיר.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

693 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google