הרשות לצרכנות: בזק הטעתה לקוחות. בזק: לא נכון 30/03/2003
רשות ההסתדרות לצרכנות טוענת כי בזק הטעתה צרכנים בפרסומים שעשתה למבצע "קו נוסף ב-99 שקל ומדברים בלי חשבון למספר טלפון אחד של בזק כל השנה". לטענת הרשות, בזק לא פירסמה כי מבצע שיחות החינם הוא רק לקו הטלפון הישן.

מתלונה שהגיע לרשות הצרכנות, עולה כי לקוח שהצטרף למבצע חוייב בתשלום עבור השיחות אותן היה אמור לקבל חינם, מאחר שהן בוצעו בקו החדש שהזמין ולא בקו הישן שלו. לטענת הרשות, התנייה זו לא הובאה לידיעת הציבור בפרסום שעשתה בזק למבצע, וצויינה רק בצורה מובלעת בטופס עליו חתם הצרכן כשהזמין קו נוסף במסגרת המבצע.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

653 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google