רשות ההסתדרות לצרכנות טוענת כי בזק הטעתה צרכנים בפרסומים שעשתה למבצע "קו נוסף ב-99 שקל ומדברים בלי חשבון למספר טלפון אחד של בזק כל השנה". לטענת הרשות, בזק לא פירסמה כי מבצע שיחות החינם הוא רק לקו הטלפון הישן.
מתלונה שהגיע לרשות הצרכנות, עולה כי לקוח שהצטרף למבצע חוייב בתשלום עבור השיחות אותן היה אמור לקבל חינם, מאחר שהן בוצעו בקו החדש שהזמין ולא בקו הישן שלו. לטענת הרשות, התנייה זו לא הובאה לידיעת הציבור בפרסום שעשתה בזק למבצע, וצויינה רק בצורה מובלעת בטופס עליו חתם הצרכן כשהזמין קו נוסף במסגרת המבצע.
|