קווי זהב וכיתן יצאו בקמפיין לפסח בהיקף 300 אלף דולר 24/03/2003
קווי זהב וכיתן עלו אמש עם קמפיין מבצע לחג הפסח, במסגרתו כל הרוכש חבילה של 30 דקות שיחה לחו"ל למשך 6 חודשים יקבל סט מצעים זוגי קיצי מקולקציית האביב החדשה של כיתן.

המבצע מיועד לחיוג ליעדי התקשורת העיקריים: ארה"ב, קנדה, מערב אירופה, ארגנטינה, צ'ילה, ניו-זילנד ועוד. הקמפיין, בהיקף מדווח של 300 אלף דולר, יתמקד בטלוויזיה, באמצעות ראובני-פרידן IPG.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

690 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google