נטוויז'ן בקמפיין אינטרנט מהיר חדש בהיקף של 2 מליון שקל 19/03/2003
ספקית האינטרנט נטוויז'ן מעלה קמפיין אינטרנט מהיר חדש. הקמפיין בהיקף תקציבי של למעלה מ- 2 מליון שקל, באמצעות משרד הפרסום McCann קשר בראל, יעלה בטלוויזיה, באינטרנט, בעיתונות ועוד.
הקמפיין בכיכובם של עמי סמולרצ'יק ומיכל טראוריג (המשחקת ב"משחק החיים"), מתמקד באינטרנט מהיר ובשרות תמיכה טכנית. השניים יגלמו דמויות של סופר הירו קומי וחברתו. עמי סמולרצ'יק יגלם את נט-מן, לקוח נטוויז'ן המשוכנע שהוא סופר- הירו, מכיוון שמאז שהתחבר לנטוויז'ן הוא מסוגל לעשות הרבה יותר... מיכל טראוריג מגלמת את חברתו החיננית והבלונדינית של נט-מן שמעריצה אותו ומרגישה בטוחה איתו כי יש לו כוחות על.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

794 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google