בית הדין לענייני הפרצות שבמחשבים בבני ברק יוצא נגד מסע הפרסום של בזק בינלאומי שפונה למגזר החרדי ומקדם את שירות "נטו-מייל". מהקמפיין עולה כי בעזרת השירות ניתן להתחבר לדואר אלקטרוני, ללא צורך בחיבור לאינטרנט - האסור על חלק מהחרדים.
המודעות בעיתונות החרדית פורסמו תחת הסיסמה "נטו-מייל. דואר אלקטרוני ותו לא", באמצעות משרד הפרסום אפיקים, המתמחה בפרסום למגזר החרדי. עוד כתוב בהן כי "נטו-מייל הוא שירות המותאם במיוחד למגזר החרדי, שנמנע עד היום מהתחברות לאינטרנט, שאין רוח חכמים נוחה הימנה (...) השירות פותח בעידודם של אישי חינוך ומורי הוראה ובהכוונתם".
|