מניתוח שערכה יפעת בקרת פרסום עבור TheMarker עולה כי במהלך החודשים דצמבר 2002 וינואר 2003 פורסמו בכלי התקשורת הכתובה 209 כתבות, בהן מוזכרות אחת או יותר מספקיות הגישה לאינטרנט.
בחודשים הללו הוציאו ספקיות האינטרנט סכום כולל של 3.85 מיליון דולר על פרסום (במחירי מחירון, יפעת בקרת פרסום) במסגרת מלחמת פרסום מתוקשרת היטב. ביקשנו לבדוק האם צמחה להן גם תועלת תדמיתית במסגרת שלל הכתבות העיתונאיות שפורסמו.
בחודש ינואר הוציאה ברק את הסכום הגדול ביותר על פרסום - 1.5 מיליון דולר (במחירי מחירון). קווי זהב הוציאה 1.2 מיליון דולר. נטוויז'ן הוציאה 550 אלף דולר ובזק בינלאומי הוציאה 500 אלף דולר. אינטרנט זהב לא לקחה חלק במלחמת הפרסומות שהתחוללה על גבי מסך הטלוויזיה.
|