מועצת הכבלים יוצאת בקמפיין על האפשרות לחסום תוכניות לצפיית ילדים 30/01/2003
המועצה לשידורי כבלים ולווין יוצאת ביום ראשון בקמפיין חדש המיידע את המנויים בדבר אפשרויות חסימת הצפייה של תוכניות שאינן מיועדות לצפיית ילדים (בלווין או בכבלים הדיגיטליים).
את הקמפיין הפיקה לפ"מ ובמרכזו סרטון אנימציה בן 30 שניות. התשדיר ישודר במשך כשלושה חודשים בערוצי הכבלים השונים (3,4,5,6,8, ויוה, נשיונל ג’יאוגרפיק ועוד) בתדירות של שלוש פעמים ביום, מתוכן פעם אחת בשעות צפיית השיא של כל ערוץ.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

812 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google