קמפיין הפרסום לחברת הכבלים המאוחדת, מבית היוצר של משרד הפרסום טמיר-כהן JWT, עלה לגמר בפסטיבל ניו-יורק לסרטי פרסום בקטגוריית ה’מדיה-פרומושן’.
הקמפיין, תחת הכותרת ’תתנתק מהטלפון’, כולל שני סרטים: באחד, נראה טרזן כשהוא מנסה לשאוג, ובמקום צעקה פיו מפיק צליל התחברות של מודם, המזוהה עם האינטרנט הטלפוני. בסרטון השני, שופט כדורגל מנסה לשרוק את שריקת הפתיחה ושוב בוקע מהמשרוקית צליל התחברות של מודם מחשב. הקמפיין ישתתף בגמר הפסטיבל ביום שישי הקרוב.
|