תקציב הפרסום של המגזר הפרטי של ספקית האינטרנט 012net, בהיקף של כ-3 מיליון דולר בשנה (ריאלי), יצא למכרז - כך נודע לאייס. במכרז משתתפים ראובני-פרידן IPG, המטפל כיום בתקציב; וליניאל DDB, המטפל בתקציב הפרסום למגזר העסקי של ספקית האינטרנט, לאחר שלפני כשנה איבד את התקציב למגזר הפרטי. עוד נודע, כי באחרונה התעורר חוסר שביעות רצון בהנהלת קווי זהב מהטיפול של ראובני-פרידן בתקציב הפרסום של הספקית. החברה החליטה להוציא את התקציב למכרז ואפשרה גם לראובני-פרידן להשתתף בו.
|