ליניאל וראובני-פרידן מתמודדים על תקציב הפרסום של 012net בהיקף של כ-3 מיליון דולר 19/12/2002
תקציב הפרסום של המגזר הפרטי של ספקית האינטרנט 012net, בהיקף של כ-3 מיליון דולר בשנה (ריאלי), יצא למכרז - כך נודע לאייס.
במכרז משתתפים ראובני-פרידן IPG, המטפל כיום בתקציב; וליניאל DDB, המטפל בתקציב הפרסום למגזר העסקי של ספקית האינטרנט, לאחר שלפני כשנה איבד את התקציב למגזר הפרטי.
עוד נודע, כי באחרונה התעורר חוסר שביעות רצון בהנהלת קווי זהב מהטיפול של ראובני-פרידן בתקציב הפרסום של הספקית. החברה החליטה להוציא את התקציב למכרז ואפשרה גם לראובני-פרידן להשתתף בו.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

951 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google