חברות הכבלים החזירו לאוויר את קמפיין "טרזן" לאינטרנט המהיר 11/12/2002
חברות הכבלים החזירו לאוויר את קמפיין "טרזן" לקידום שירותי האינטרנט המהיר שלהן. זאת, בתגובה ראשונית לקמפיין "WOW מקלחת" שהעלתה בזק ביום שישי האחרון.

קמפיין "טרזן", בהפקת טמיר-כהן JWT, עלה לאוויר לפני כחודשיים, במסגרת מאמציהן של חברות הכבלים להעביר אליהן לקוחות אינטרנט בחיוג (Dial Up) של בזק לטובת שירות האינטרנט המהיר שהן מציעות.

הקמפיין ירד לפני כחודש, וכעת עלה לאוויר בעריכה מחודשת, כשהוא מפרסם מבצע לפיו כל הרוכש חבילה משולבת של ערוצי כבלים ואינטרנט מהיר יקבל הנחה על האינטרנט המהיר, באופן יחסי להיקף חבילת הערוצים שרכש. "זוהי רק התגובה השיווקית הראשונית שלנו", אומר עמית לוין, מנכ"ל מתב. "אנו מכינים תגובה משמעותית יותר" הוא אומר, אך מסרב לפרט את תוכנה


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

1087 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google