חברות הכבלים החזירו לאוויר את קמפיין "טרזן" לקידום שירותי האינטרנט המהיר שלהן. זאת, בתגובה ראשונית לקמפיין "WOW מקלחת" שהעלתה בזק ביום שישי האחרון.
קמפיין "טרזן", בהפקת טמיר-כהן JWT, עלה לאוויר לפני כחודשיים, במסגרת מאמציהן של חברות הכבלים להעביר אליהן לקוחות אינטרנט בחיוג (Dial Up) של בזק לטובת שירות האינטרנט המהיר שהן מציעות.
הקמפיין ירד לפני כחודש, וכעת עלה לאוויר בעריכה מחודשת, כשהוא מפרסם מבצע לפיו כל הרוכש חבילה משולבת של ערוצי כבלים ואינטרנט מהיר יקבל הנחה על האינטרנט המהיר, באופן יחסי להיקף חבילת הערוצים שרכש. "זוהי רק התגובה השיווקית הראשונית שלנו", אומר עמית לוין, מנכ"ל מתב. "אנו מכינים תגובה משמעותית יותר" הוא אומר, אך מסרב לפרט את תוכנה
|