"שוק הטלווזיה בכבלים בישראל מסורס ומעוקר, וההשקעה בהם היא חסרת פרופורציה יחסית לפוטנציאל העסקי שלהם", אמר אתמול ינון קרייז, יו"ר ונשיא ערוץ הילדים פוקס קידס אירופה, בהרצאתו אתמול בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. ערוץ פוקס קידס משודר גם בחברות הכבלים והלוויין בישראל.
לדברי קרייז, הכניסה לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל היא בעייתית בשל ההגבלות על שוק הפרסום בכבלים. "אם אין אפשרות לפרסם, מדוע שמישהו ישקיע כסף בהפקת תוכניות טלווזיה איכותיות לילדים? הסיבה היחידה שאני רואה היא האגו של אותם משקיעים, אבל כיום זה כבר לא מספיק".
|