על סמך מחקרי שוק שביצעה בזק בינלאומי, מגיע נתח השוק שלה כיום לכ-45% מכלל גולשי האינטרנט המהיר. ממחקרי השוק עולה, כי הסיבה העיקרית למעבר לקוחות מאינטרנט רגיל לאינטרנט מהיר היא החיפוש אחר חווית גלישה מהירה יותר. כ-40% מהנשאלים ציינו יתרון זה. כ-35% טענו, כי מעלתו של החיבור המהיר בכך שהוא מפנה את קו טלפון בביתם. הממחקר מצא, כי 10% צידדו באינטרנט המהיר מפני שהוא מאפשר חיבור לרשת האינטרנט באופן רציף (always on), ו-6% ציינו, כי הם התחברו בחיבור מהיר בשל מחירו הסביר. עוד סיבות שהועלו: הצורך לעבוד מהבית; יכולת הורדת קבצים כבדים; שימוש בתכני אודיו-וידאו.
|