ביקוש לטריפל או תגבור לא מספק של מוקדי השירות? לקוחות ומצטרפים חדשים ל-HOT טוענים לעומסים במוקדי הלקוחות של חברת הכבלים בעקבות מבצעי הטריפל החדשים שלה. "יותר קל להגיע לחרמון בשבת מאשר לשירות לקוחות של HOT" כתבה בפייסבוק אחת הלקוחות.
העומסים ניכרים בעיקר בשירות הלקוחות ובשירות הטכני שם זמני ההמתנה מגיעים ל-40 דקות, אך גם במוקד המכירות. שירות הלקוחות בצ'אט שמוצע באתר חדל לפעול ובחברה מסרו כי הוא ישוב לפעילות בימים הקרובים.
חברה מסרה ללקוחות בפייסבוק: החבילות החדשות שלנו זוכות לביקוש רב, עקב כך ישנם עומסים כבדים על מוקדי השירות וגם בפייסבוק. זאת על אף שנערכנו מראש ועיבינו באופן משמעותי את המוקדים. אנו עושים את מירב המאמצים להגיע לכולכם ולתת מענה ראוי ומקצועי". |