כיר ב-HOT אמר ל"גלובס" כי החברה נמצאת בעיצומו של תהליך התייעלות עמוק. כך למשל החברה מחייבת לקוחות שמבקשים טכנאי בתשלום בגין קריאת-סרק, והיא מציינת זאת בפני הלקוח.
לדוגמה, לקוח שפונה בטענה כי אין לו קליטה ומבקשים ממנו לעשות פעולות מסוימות, מסבירים לו שאם טכנאי יגיע וימצא שהוא לא עשה את הפעולות הנדרשות - הוא יחויב בתשלום. גם לקוח שקבעו איתו שעה מסוימת להגעת טכנאי והוא לא נמצא בבית, יחויב בתשלום עבור הקריאה.
צעדי ההתייעלות האלה הובילו לירידה של 30% בקריאות לטכנאים. עוד אמר הבכיר כי החברה תמשיך ותתגבר את מערך השירות שלה וכי בכל מקרה הוא לא ייפגע. |