הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן מתגייסת לטיפול בבעיות השירות של חברת HOT - משיאניות התלונות בשוק התקשורת הישראלי: בעקבות תלונות רבות שהגיעו לשולחנה של הרשות מצרכני חברת הכבלים, שעניינן הפרות וזרות ונשנות של חוק הגנת הצרכן במגוון רחב של נושאים, שלחה השבוע הממונה על הרשות, עו"ד תמר פינקוס, הודעה למנכ"ל HOT, הרצל עוזר, ובה היא דורשת מהחברה לפעול לתיקון הליקויים ולהסרת העבירות תוך שבוע מיום קבלת ההודעה.
עם טענות הצרכנים נמנות תלונות על אי-מסירת הסכם בכתב, לרבות מסמך גילוי נאות, על אי-ביטול עסקה ועל גביית תשלומים לאחר ביטול עסקה.
מהתלונות עולה כי בדרך של שגרה נמנעת HOT לשלוח לצרכן מסמך בכתב, בו חייבת החברה לציין את זכותו לביטול עסקה ואת דרכי הביטול; את פירוט התשלומים עבור ביטול ואופן חישובם; את משך העסקה ומועד סיומה, אם זו עסקה לתקופה קצובה; וכן את פרטי החברה והכתובות שבאמצעותן ניתן למסור הודעה על ביטול העסקה. |