HOT הפסידה 49 מיליון שקל ברבעון; עוזר: "השירות ברמה גבוהה" 31/08/2010
HOT גייסה 17 אלף מנויים חדשים ברבעון השני; 892 אלף איש מנויים על שירותי הטלוויזיה של החברה, ירידה של 3,000 מנויים לעומת הגיוס ברבעון הקודם. מגזר הטלוויזיה הוא בעל ההכנסות הגבוהות ביותר לחברה. הירידה בקצב גיוס המנויים הינה תוצאה ישירה של כניסת ממיר ה-DTT לשוק. HOT שמרה על נתח שוק של 61% ברבעון החולף.

לחברה 733 אלף מנויים על שירותי האינטרנט שלה, לאחר שברבעון החולף הצטרפו 8,000 איש לשירות זה. החברה מציינת כי "נמשכת מגמת השדרוג למהירויות גבוהות". בשירותי הטלפון נרשם גידול של 12 אלף מנויים, והחברה מחזיקה היום 584 אלף מנויי קווי טלפון.

"החברה ממשיכה להשתפר בכל היעדים שהצבנו", אמר עוזר בהצהרה שהוכנה מראש. "השירות מתייצב ברמה גבוהה, התשתיות שודרגו עם האצת פרישת רשת ה-UFI, תהליך סגירת הרשת האנלוגית ושדרוג מערכת ה-HOT VOD, כמו גן שדרוג משמעותי שבוצע בציוד הקצה בבית הלקוח. השיפור בביצועי החברה הוא תוצאה ישירה של הבשלת מהלכים להעלאת ההכנסות, במקביל לייעול הארגון ולהקטנת ההוצאות".

 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

1423 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google