חברת HOT משדרת את סרטון הפרסומת שלה בשבועיים האחרונים בלא פחות מ-5 וחצי שעות שידור במצטבר, ומעלה לא מעט מודעות דאבל במוספי הכותרת שכידוע הם היקרים ביותר בעיתון. לא אתפלא אם בקרוב תחליף חברת HOT את שמה ל-TRIPLE HOT, שכן החברה מתגלה כשחקנית HARD SALE חזקה מוכוונת מכירות. הכסף הרב שהיא מוציאה על פרסום מסלול הטריפל פליי מסמן אותו כמגדלור שלה, ושבוע שני ברציפות במקום הראשון בטבלת המותגים המושקעים הוא אינו דבר שניתן לזלזל בו.
המותגים המושקעים
1. HOT - כ-1,717,885 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי
2. סופר-פארם - 1,252,498 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי
3. נסטי - 1,109,291 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי
4. פנסוניק - 1,073,173 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון
5. מזגן אלקטרה - 1,064,881 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי |