המיתון, כך נראה, לא עצר את צמיחתן של ספקיות האינטרנט. הכנסותיה של חברת נטוויז'ן במהלך 2009 הסתכמו ב-1.25 מיליארד שקל, גידול של 1.3% מהכנסות החברה ב-2008, אז עמדו על 1.23 מיליארד שקל. ברווח הגולמי רשמה החברה גידול גבוה יותר, של 8% - מ-252.8 מיליון שקל ל-273.1 מיליון שקל. ירידה בהוצאות המכירה והשיווק ובהוצאות ההנהלה והכלליות אפשרה לחברה לרשום שיפור מרשים של 39.7% ברווח מפעולות - מ-111.4 מיליון שקל ב-2008, ל-155.6 מיליון שקל ב-2009.
הוצאות מימון גבוהות והוצאות על מיסים הובילו את החברה לרשום צמיחה קטנה יותר ברווח הנקי, שהסתכם ב-105.6 מיליון שקל - גידול של 21.8% בהשוואה לרווח הנקי ב-2008 שעמד על 86.7 מיליון שקל.
תחום הפעילות שאחראי לשיפור בתוצאות החברה הוא תחום האינטרנט, בו הציגה נטוויז'ן גידול של 31.7% ברווח התפעולי - מ-85.5 מיליון שקל ב-2008 ל-112.6 מיליון שקל ב-2009. לפי הנתונים שהציגה בדו"חותיה, מספר לקוחות נטוויז'ן בתחום האינטרנט עומד כיום על 594 אלף - גידול של 28 אלף לקוחות מ-2008. |