חברת HOT הודיעה הבוקר על השקתה הרשמית של מערכת ממוחשבת חדשה לניהול קשרי הלקוחות (CRM). במהלך השנה האחרונה ביצעה חברת מטריקס התאמות למערכת לפי דרישת HOT. לפי הודעת חברת הכבלים עלות הפרוייקט בכללותו הסתכמה ב-10 מיליון שקל. דרישתה של HOT לביצועם של שינויים והתאמות במערכת הקיימת הביאה לעיכוב בן כשנה בעלייתה לאוויר של המערכת החדשה, שיועדה לפעולה למעשה כבר באפריל 2008. המערכת עלתה לראשונה לאוויר לפני כשני חודשים, וגרמה לעיכובים ותקלות במשך יום אחד.
"היום, כחודשיים אחר העלאתה, ניתן לומר בבירור כי המערכת הושקה בהצלחה רבה" קבע אילון גינזבורג, סמנכ"ל בכיר לטכנולוגיות ב-HOT, במסגרת הודעתה של החברה. "פירותיה של המערכת מתחילים לתת את אותותיהן. שיתוף הפעולה של כלל חטיבות החברה, תרם תרומה מכרעת להצלחת ההשקה" הוסיף גינזבורג. |