הסוף לסחבת בשירות הלקוחות של HOT? 01/03/2010
חברת HOT הודיעה הבוקר על השקתה הרשמית של מערכת ממוחשבת חדשה לניהול קשרי הלקוחות (CRM). במהלך השנה האחרונה ביצעה חברת מטריקס התאמות למערכת לפי דרישת HOT. לפי הודעת חברת הכבלים עלות הפרוייקט בכללותו הסתכמה ב-10 מיליון שקל. דרישתה של HOT לביצועם של שינויים והתאמות במערכת הקיימת הביאה לעיכוב בן כשנה בעלייתה לאוויר של המערכת החדשה, שיועדה לפעולה למעשה כבר באפריל 2008. המערכת עלתה לראשונה לאוויר לפני כשני חודשים, וגרמה לעיכובים ותקלות במשך יום אחד.

"היום, כחודשיים אחר העלאתה, ניתן לומר בבירור כי המערכת הושקה בהצלחה רבה" קבע אילון גינזבורג, סמנכ"ל בכיר לטכנולוגיות ב-HOT, במסגרת הודעתה של החברה. "פירותיה של המערכת מתחילים לתת את אותותיהן. שיתוף הפעולה של כלל חטיבות החברה, תרם תרומה מכרעת להצלחת ההשקה" הוסיף גינזבורג.

 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

1548 צפיות לכתבה זו

3 תגובות לכתבה

  1. סוף סוף התעוררו
    אמיר - 06/03/2010
  2. כל הכבוד הגיע הזמן .... הלקוחות קיבלו כבר סטיגמה על השירות הגרוע...
    צריך כבר להוכיח שכבר שיש שיפור

    פתח בחלון חדש

  3. שירות הוט
    שלמה רוזנבאום - 12/03/2010
  4. שלחתי תגובה אתמול.
    אתם חוששים לפרסם ?
    פתח בחלון חדש

  5. לא פלא שפיטרו
    אמיר - 25/12/2010
  6. לא מזמן אפילו לא פירסמו שפוטרו כ 70 אנשי שירות לקוחות וסגרו את המחלקה של שירות לקוחות
    פתח בחלון חדש


שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google